Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szenvedők

2015/10/04. - írta: Marco Leaves

Ha Ti is tudtátok volna időben, ha mindenki felkészülhetett volna rá. Talán lett volna esélyünk, talán kevesebb halott lenne. De már késő. Ki gondolta volna, hogy minden, amit a világunkról tudunk, vagy tudni vélünk hülyeség? Az Ősrobbanás, vagy a Genezis, mind csak légből kapott kitaláció…
Két hónappal ezelőtt én is a boldog tudatlanság mindennapjait élveztem, munkám volt, álmaim, barátaim és lehetőségeim. Ekkor jött az első éjszaka, az első vérfagyasztó és kínzó rémálom. Egy torz gyermek feküdt az ágyam lábánál és sírdogált. Amint felé hajoltam, hogy megnézzem abba hagyta a sírást és felemelkedett a levegőbe. Arca nem volt, szemei helyén pedig két fehéren izzó gömb ült, egyszerre ezer hangon szólalt meg és olyan feldúlt volt, mint aki követel valamit. Számomra érthetetlen nyelven beszélt és kifelé mutatott az ablakomon. Szemeimmel követtem az ujja által parancsolt utat és ekkor borzalmas látvány tárult elém. Lángoló házak és holttestek, fejvesztve menekülő emberek, kiégett autók és hatalmas hasadékok a földön. Az álomnak mindig ugyan úgy lett vége, egy meteor csapódott a ház előtti parkolóba és az egyik ott parkoló autó berepült az ablakon.

Egy hónap telt el és minden éjszaka ugyan azt az álmot láttam, minden éjszaka ugyan abban az időben riadtam fel verejtéktől átitatott ágyamban. Mit jelenthet ez az álom? Könyvek hadát átkutattam, még egy kedves pszichiáter ismerősömmel is beszéltünk az ügyről, de megoldást ismét az internet jelentett. Felfedeztem, hogy nem én vagyok az egyetlen, nem csak én szenvedek. Emberek a világ minden tájáról beszámoltak a gyermekről és az általa mutatott rémségekről. Valakinek sikerült pár szót megjegyeznie a gyermek mondandójából is. Ezek az elsőszülött, királyság és édes szavak voltak, ősi nyelveken. Egy professzor is a beszélgetés tagja volt és neki sikerült a szöveget lefordítania, azt is megtudtuk, hogy a gyermek a sumér, macedón és ó-latin nyelvek keverékét beszéli. Így jutunk el a mai naphoz, sikeresen bejelöltük egy térképen minden szenvedő társunk lakhelyét és így három csomópontra tudtuk szűkíteni az egész bolygót. Találó módon a Szenvedők névre kereszteltük kicsiny társaságunk. Ezeken a csomópontokon találkozunk ma és személyesen, illetve a szokásos online módon vitatjuk meg a fejleményeket.

Ezelőtt sosem jártam még Marokkóban, gyönyörű város és sajnálom, hogy nincs elég időm kiélvezni szépségét. Matheus-al együtt utaztunk, ő egy osztrák származású férfi és úgy gondoltuk, ha már úgy is egy az irány, legalább egyikünknek sem kell unatkoznia a hosszú úton. Budapesten csatlakozott hozzám és így indultunk Marokkó felé. Mind a ketten szenvedünk még a rémálomtól. Felváltva alszunk és próbálunk újabb és újabb részleteket összeírni, hogy egy pontos képet tudjunk majd alkotni sorstársainkkal. Marokkó egyik legismertebb szállodáját választottuk a „konferenciánk” otthonának. A Riad Dar Ilham egy külön termében készítettek kicsiny csoportunknak lehetőséget az interneten keresztüli csevegéshez. Tényleg kevesen vagyunk, összesen ha tizenöt, tizennyolc ember lehet a teremben Matheus-al és velem együtt. Gyors bemutatkozás és üdvözlés után kiderül, hogy van itt egy hölgy Spanyolországból, egy idősebb úr Angliából, de jöttek Szaúd-Arábiából és Franciaországból is. A nevekkel mindig is hadilábon álltam, így meg sem próbálom ennyi ember nevét elsőre megjegyezni. Egy rövid beszélgetés, ki, hogy érzi magát, milyen volt az út, majd kávé és tea kerül az asztalokra és kezdetét veszi a konferencia.

 Prof. Steamshock ismét érdekes információkkal szolgál, sikerült kiderítenie, hogy az álmunkban magát Elsőszülöttnek nevező lény egy ősi istenség neve volt a K.e.-i népcsoportoknál. Úgy tartották, hogy az Elsőszülött száműzetésbe küldetett társai által a mi világunkba féktelen vérszomja és kegyetlensége miatt. Ez az istenség teremtett életet a bolygón, először csak azért, hogy kevésbé legyen magányos és kiélhesse a gyilkolás élvezetét. Később azért, hogy lássa, mi történik, ha két teremtménye találkozik. A feljegyzések szerint így született az emberiség és ezért dúltak háborúk mindig is a Földön. A Prof. másik fontos bejelenteni valója, hogy sikerült az Elsőszülött teljes mondanivalóját megfejtenie.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marcoleavesworks.blog.hu/api/trackback/id/tr547890594
süti beállítások módosítása