Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Odaát

2016/07/05. - írta: Marco Leaves

Már gyermekkoromban is tartottam az üveg ajtóktól. Nem tudom megmagyarázni, hogy miért, de minden pillanatban arra vártam, hogy egy figura felbukkan az üveg túloldalán és éhes tekintettel fürkész engem. Természetesen ez sosem történt meg, de valahol mélyen mindig bennem volt a félsz, a tartás. Azóta rengeteg idő telt el, de az üveg ajtók még mindig léteznek. Mind a mai napig úgy közelítem meg őket, mintha valami túlvilági kapuk lennének. Tegnap egy arcot is láttam, ma pedig pici kezek érintették meg, de amint közelebb értem köddé váltak. Nem tudom, hogy miért nem látja rajtam kívül őket senki, de ott vannak a figurák és én érzem a lelkük finom, édes illatát...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marcoleavesworks.blog.hu/api/trackback/id/tr188867194
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása